Usługa pomocy zdalnej polega na świadczeniu usług informatycznych na odległość poprzez internet. Połączenie zdalne dokonywane na komputerze Klienta, który zgłasza żądanie jednocześnie pozwalając na podgląd ekranu komputera jednemu z naszych serwisantów. W tym czasie Klient widzi na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta.
Połączenie zdalne pozwala skrócić czas reakcji na zgłoszony problem do minimum. Oszczędność czasu jest niewątpliwą zaletą tego rozwiązania i przekłada się jednocześnie na znaczące zmniejszenie kosztu usługi. Dzięki pomocy zdalnej jesteśmy w stanie usunąć większość typowych problemów z którymi borykają się użytkownicy komputera na co dzień.
Jest to usługa płatna, więcej informacji na temat ceny uzyskają Państwo telefonicznie.
W ramach świadczonych przez nas usług zdalnej pomocy korzystamy z oprogramowania Anydesk, aby skorzystać z naszej pomocy prosimy o pobranie poniższego programu
Pobierz program
W dalszym kroku prosimy o kontakt z naszym biurem pod nr tel.: +48 32 202 15 46.